marți, 21 octombrie 2008

Declaraţie de dragoste 10 iulie 2007

Pentru felul în care mă ţii în braţe când e furtună. Pentru că îmi aduci mereu câte un "mic dulce". Pentru că mă suni zilnic, de mai multe ori, doar aşa, "de control". Pentru eternul romb din patru cuţite pe care îl găsesc complice în bucătărie. Pentru că îmi laşi, zilnic, bani de rezervă, aşa, să fie. Pentru că te trezeşti în fiecare noapte înainte de a face eu vreun gest. Pentru că nu îţi e jenă şi ştii ce fel de tampoane să îmi cumperi (nu se scrie asta într-o declaraţie, dar e una dintre cotidienele dovezi...) Pentru că îmi spui "mulţumesc pentru masă" chiar şi când găteşti tu. Pentru că nu uiţi niciodată să îmi laşi jumătate - sau mai mult - din orice. Pentru că oriunde, în faţa oricui, te mândreşti cu mine. Pentru că îmi numeri la ureche fluturaşi ori de cîte ori le fâlfâie aripile. Pentru că, de ani de zile, accepţi cu stoicism să te uiţi la "Tânăr şi neliniştit" în fiecare zi de la patru la cinci.

...Dar, în principal, pentru că mi-ai oferit fericirea pământeană de a fi soţia ta şi pe cea nepământeană, divină, de a fi mama fiului tău,

Te iubesc.

Niciun comentariu:

Turcoaz

Cum o să scriu despre asta?  Greu să-mi găsesc vocea, însă dacă nu o fac acum, n-o mai fac niciodată, și va fi din categoria celor nespuse, ...