joi, 13 august 2009

Ce vrăji a mai făcut băiatul meu - 7

Operaţiunea chiloţei. Partea a cinşpea. Că celelalte s-au sondat cu eşecuri răsunătoare. Ce am învăţat eu din asta? Că degeaba ai oliţă verde şi colac de WC, dacă n-ai inspiraţia să achiziţionezi un set de chiloţei de bebeloi cu Paidălelu. Adica cu Spiderman. Că, dacă n-ai învăţat până acum, mămico, Paidălelu pleacă de la tine dacă îl uzi şi treci din nou la chiloţei ruşinoşi de bebeluşi. Slavă ţie, Paidălelule, că-ţi făcuşi pomană!
Aşa că acum, prichindelul caută oliţa rapid la nevoie, de teamă ca nu cumva Paidălelul să se supere şi să plece de la el.
Mama îşi face datoria de mamă care este ea mamă şi îl întreabă obsesiv pe pici, tot la zece minute: "nu faci pişu?".
Înaintea unei plimbări afară, obligatoriu, mama îşi declanşează tirada: "Hai, pitic, să faci pişu, uite oliţa aici, să nu uzi Paidălelu că se supără şi nu mai vine la tine, şi-ţi dă mama iarăşi chiloţei de bebeluşi cum are Talipa, vaaaaai, ce ruşiiiineeee...".
"MAMI!" mă întrerupe piciul exasperat, "sunt în SI-GU-LAN-ŢĂ!!!"

Niciun comentariu:

Turcoaz

Cum o să scriu despre asta?  Greu să-mi găsesc vocea, însă dacă nu o fac acum, n-o mai fac niciodată, și va fi din categoria celor nespuse, ...