sâmbătă, 21 august 2010

Ce vrăji a mai făcut băiatul meu - 20

Limbi străine

Inventăm cuvinte, şi ne jucăm cu ele facând abstracţie de orice regulă sintactică, semantică şi, uneori, a bunului simţ. Pentru că cele româneşti le-am epuizat, am trecut la alte limbi mai exotice.
"Mami, ştii cum se spune în limba engleză "biscuiţi"?
"Cum, dragul mamii?" prind eu ocazia de a-mi îmbogăţi orizonturile lingvistice.
"Wrismah!!!"
What?! Mă minunez eu. Şi tăticul, şi mai dihai:
"Cum se spune?! Wrismah?? Ce-i aia? Ia mai spune-odată!" îl provoacă tati pe micul lingvist printre hohote de râs.
Dar puştiul îl expediază scurt:
"Du-te, tati, dă-mi pace, că tu nu ştii engleză!!!"

Niciun comentariu:

Turcoaz

Cum o să scriu despre asta?  Greu să-mi găsesc vocea, însă dacă nu o fac acum, n-o mai fac niciodată, și va fi din categoria celor nespuse, ...