duminică, 13 februarie 2011

Ce vraji a mai facut baiatul meu - 23

E suflet de artist... nu o data l-am "prins", improvizeaza cu usurinta, viseaza repede si productiv, e sensibil si cu mintea deschisa la ce e in jur.
Sus, in varful muntelui, la capatul partiei, inconjurat de brazi inalti si de un imens alb:
"Asta nu e zapada..."
"Dar ce e?"
"Sunt flori albe cazute pe jos..."

Nu as zice ca ii place pictatul sau ca are talent la artele plastice. Dar el incearca sa picteze, evident, roboti si bakugani.
In timp ce trece pensula pe foaia de hartie...
"Mami, cand pictezi e ca si cand ai mangaia pe cineva."

Si inevitabilele contraexemple:
Mananca kiwi mult, in orice moment al zilei si in orice cantitati. Urmarea iminenta... "mami, fac caca tepos!" (nu mai zic la nimeni, promit)

Si:
Mama lui e obsedata de microbi, bacterii si alte lighioane spurcate in alte toalete decat cea proprie. Prin urmare, ori de cate ori vizitam vreuna, indicatiile sunt "nu atinge nimic! nu pune mana pe nimic!"
Si, in timp ce il astept eu o vreme sa iasa din cabina toaletei unui magazin... si il astept... si stau...
"Mami, da' pe putza pot sa pun mana?"

Un comentariu:

INCERTITUDINI spunea...

Năzdrăvan piciul tău!
p.s. nu te-am mai văzut de-o veșnicie..

Turcoaz

Cum o să scriu despre asta?  Greu să-mi găsesc vocea, însă dacă nu o fac acum, n-o mai fac niciodată, și va fi din categoria celor nespuse, ...